Alertpay

четверг, 27 октября 2011 г.

Духовний рівень


Духовний рівень нашого життя також як і матеріальний дуже на низькому рівні. Релігія яка зараз панує в нашій державі , це так зване християнство. Це один з лідерів все можливих релігій  та течій. Я Багато з ким спілкувався з фанатиками які відвідують християнські секти, а також звичайними людьми які раз в тиждень відвідують так звану православну церкву. З фанатиками ситуація критична, починаючи з того що вони стверджують що вони патріоти Нового Ієрусадиму , і закінчується тим що вони вважають що вони потомки єврейського пророка Моїсея. Щодо тих то відвідує Православну церкву вони відповідають так: Мої батьки вірили в Ісуса Христа і я вірю. Це дійсно так, що поколінь 20 вірили в Ісуса Христа, але давайте поглянемо на те як , коли , за яких обставин Християнство зявилось на Території Русі, теперішньої України. Як вказують історичні письма, що Русь Христили 988 н.р князем Володимиром, не прийняла Русь Християнство я наголошую, а саме жорстоким терором нам нав’язали цю релігію. Я на хрещені і на самому християнстві наголошувати не буду , якщо Вам цікаво ви можите прочитати це детально в книзі Істархова «Удар Русских Богов».

Комментариев нет:

Отправить комментарий